2016 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

Pirmieji žiemos džiaugsmai

Pirmieji žiemos džiaugsmai šiemet prasidėjo labai anksti. Ryte pamačius toookį vaizdą per langą, nebuvo sunku nuspėti, ką veiksim po pusryčių :) Na pusryčiai sekmadienį gavosi kiek vėlokai, tad į lauką išėjome apie pietus :) Mėtėmės gniūžtėm su vaikais.. Aišku taikinys buvau aš :))) Vaikai susimokė prieš mane :) Jau išanksto pasiruošė gniūžčių "arsenalą", kad būtų lengviau mane nugalėti :))
Po intensyvių kautynių lipdėme sniego senius :)))
Man gavosi ilgakasė poniutė (pozuoja Gustas, stilistė Živilė, makiažas - šaltukas)


 O čia Gusto mažylis drakoniukas (jei matote tik vieną akį, tai žinokit, jis turi dvi akis, tiesiog iš šono padaryta foto - kūrėjo past.) 
P.s. kitoje nuotraukoje matosi abi akys :))))

Gerų ir smagių akimirkų žiemos džiaugsmuose :)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą