2011 m. vasario 15 d., antradienis

Gusto kūryba

Aš labai norėčiau pasidalinti savo džiugesiu su Jumis.. Gustas sukūrė pirmajį savo eilėraštį. Žinoma šiek tiek jam padėjau. Bet didžiąją dalį jis sukūrė pats. Paskaitę eilėraštį - jūs patys suprasite.
Kitą dieną eilėraštį parašiau ant popieriaus lapo, o jis jį papuošė. Nupiešė saulę - raudoną. Priklijavo iš žurnalo iškirptų portretų, ir aišku suklijavo kelio ženklus. Kiekvienas rytas dabar prasideda su kelio ženklais. Kiekvieną vakarą reikia skaityti "kelio ženklų" pasaką :D
Taigi,                                               

                                                            GUSTO EILĖRAŠTIS

AŠ NORĖČIAU BŪT UŽAUGĘS
IR KAIP TĖTIS DIDELIS NUAUGĘS.
KAD GALĖČIAU VAIRUOT HONDĄ,
APLANKYTI SAVO ŠEIMĄ...

NORIU AŠ NEŠIOT LELIUKUS
IR MYLĖT VISAS SESES.
TROKŠTU SAUGOTI DRAUGUS
GALIU DUOTI DETALES.

AŠ SKAIČIUOJU BALIONUS
O TOLIAU ŽAIDŽIU AŠ.
MAN PATINKA SAULĖ IR MĖNULIS
LAUKIU KOL ATEIS KOVAS...

Beje šis eilėraštis buvo atiduotas į parodą, kur įvairaus amžiaus vaikučiai eksponavo savo kūrinius!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą